Att köpa eller inte köpa

Åhh det kliar i mina shoppingfingrar när jag sitter och fönstershoppar på nätet!
 Ur och penn har en klocka som jag vill ha, och som jag önskade mig i julklapp men inte fick.
Men jag fick däremot presentkort som gäller på hela A6, och på A6 finns ur och penn! Kruxet är att jag skulle behöva använda dessa till nya byxor sen när jag är av med gipset. Och att klockan är på rea just nu! Men så kom jag på att ur och penn har ju en webbshop!
Ska jag slå till nu medans jag har pengar, eller hoppas på att den finns kvar efter att jag är av med gipset och därmed får en pisslön med sjukpenning? Jag behöver en klocka eftersom mina andra två är totalt pajade efter jag haft dom på jobbet..
Ah vilket i-landsproblem! :)


Bild kommer härifrån

Asså, 249 kronor är ju inte jättemycket.. Ja, det blir att fundera på under dagen! :)



Kommentarer
Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Den var riktigt fin!!

2012-01-08 @ 16:53:21
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda

Hej och välkommna till en salig blandning av mina tankar och funderingar, hästsnack, shopping och lite annat! Mycket nöje!

RSS 2.0