7 dagar

Idag är det 7 dagar kvar till återbesöket hos läkaren, förhoppningsvis är det också bara 7 dagar kvar med gips! Och när vi ändå pratar om det så måste jag bara få ur mig hur mycket jag inte gillar försäkringskassan just nu!

Hur fasen kan det ta över 30 dagar för att bevilja sjukpenning när alla papper är inne, där läkaren skriver att jag inte kan jobba alls, oavsett jobb, jag skriver samma sak och min chef intygar samma sak? Ja jag förstår bara inte..
Denna dag bjuder på matinköp, mamma, syster och jag ska åka och handla mat! Kan bli kul, eller så blir det tvärtom..Men det blir vad underhållning jag får den här veckan..

Meningen var att en viss pojk skulle komma och umgås med mig lite, men han måste i stället jobba.. Ja ja, vad är väl en bal på slottet? :)

Nu är det väl bäst att jag tar försöker runda av här så jag är klar till shopingen! Hade helst shoppat kläder i stället :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda

Hej och välkommna till en salig blandning av mina tankar och funderingar, hästsnack, shopping och lite annat! Mycket nöje!

RSS 2.0