11:e april

God dagens!
Laddar upp inför ett kvällspass på jobbet med slösurfande, kaffe och Våra bästa år på tvn, Illa, jag vet :)
Skulle egentligen ha motionerat mitt lilla hjärta på morgonen, men vädret och foten gjorde det mindre lockande, plus att herr Svantesson har noll skor på sina fötter... Underbara häst som måste trampa av sig skorna när jag har 0 kronor på kontot.
Får se om han fixar att gå utan skor i två veckor eller om jag måste fjäska med hovslagaren..
Ja det var väl det jag hade att bjuda på, vädret gör mig hemskt oinspirerad till det mesta.
Ha en toppendag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda

Hej och välkommna till en salig blandning av mina tankar och funderingar, hästsnack, shopping och lite annat! Mycket nöje!

RSS 2.0