Nystart!

Oj oj, då kör vi på en nystart! Bloggade för några år sen, och tappade sen suget och tiden...
Men nu är jag tillbaka med något som förhoppningsvis ska bli intressant!
Det kommer att handla om mina tankar och funderingar, livet på landet med hästar,hundar, mamma och syster, shopping, jakten på kärlek och annat som händer i vardagen!
Och nu kommer jag förhoppningsvis ha tid att blogga ordentligt, sitter just nu hemma med en gipsad fot.

Vad har hänt sen sist då? Vet inte varför jag skriver det, men någon kanske kommer ihåg mig :)
Sist jag bloggade bodde jag med min dåvarande sambo i Huskvarna och trodde att livet var planerat. Men som vi alla vet så spricker planer bland. Vi gjorde slut och jag flyttade till Hovslätt istället.
Där trivs jag toppen, men efter att ha fått lyckan att ha egen häst igen så kändes det som om tiden inte räckte till. Så flyttlasset gick tidigare i höstas hem till mamma där hästen också finns! Än så länge funkar det fint, vi försöker samsas allihopa, och hjälpa varandra.

Så lite kortfattat är jag nog i fatt mig, känns som om att det här kommer att bli bra, och jag håller tummarna för att 2012 blir mitt år! Ja, typ i februari när gipset tas bort och kryckorna kan slängas :)

Vad gäller designen på denna blogg, så är jag totalt handikappad, så känner någon för att hjälpa till så säg bara till! :)



//Linda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda

Hej och välkommna till en salig blandning av mina tankar och funderingar, hästsnack, shopping och lite annat! Mycket nöje!

RSS 2.0